Reisgenoot gezocht zonnige bestemming maart/april 2008

Hallo!!

Ik ben Manon, 22 jaar, een bijna afgestuurde PABO student. In maart studeer ik af en voor het echte leven gaat beginnen wil ik dolgraag nog een mooie reis maken…

Alleen in je eentje reizen is niet zo leuk en ik vind het gewoon fijn na een mooie dag mijn belevenissen met iemand te delen!

Ik zou graag een zonnige bestemming opzoeken omdat ik de winters in Nederland nooit zo prettig vind.
Waar de reis precies naar toe gaat en hoe deze eruit moet zijn, ik heb nog geen flauw idee. Eventueel een deel van de reis werken, vrijwilligerswerk of betaald, vind ik ook geen enkel probleem. Ik wil alleen niet de hele reis aan het werk zijn, omdat ik ook een beetje uitgerust aan mijn hopelijke nieuwe baan wil beginnen!

Nou ik zou zeggen als je denkt, leuk idee, spreekt me aan, wil ik graag verder over filosoferen laat dan een berichtje achter! Of voeg me toe op MSN: [EMAIL=“manon_van_veen@hotmail.com”]manon_van_veen@hotmail.com

Tot horens?

Liefs Manon

Hallo Manon,
Ik wil in die periode, het liefst maart, voor 3 maanden op reis.
Ik ben 19 en er een jaar tussenuit, volgend jaar begin ik aan de kunstacademy in maastricht.
Ik denk aan Costa RIca, Guatemala, om daar spaans te leren, vrijwilligerswerk te doen en verder zelf rond te trekken en te feesten.
Lijkt dit je wat? Let me know, groetjes