Hallo! Ik ben Mandy 19 jaar en op dit moment studeer ik Industrieel Ontwerpen aan de TU in Delft. Ik zou heel graag een verre reis willen maken. Het liefst ga ik in de zomer een week of 5 rondtrekken/backpacken door India. Ik heb vakantie van 4 juli tot 20 augustus, dus dan zou ik kunnen. Ik sta ook open voor andere verre reizen (Afrika, Thailand). Als het je leuk lijkt om samen te reizen, laat het dan even weten!
Groetjes,
Mandy
Hoi Mandy,
Ik wil ook graag een reis maken, maar dan in okt/nov. Ligt de datum al vast van je reis?
Ik ga graag naar thailand in okt/nov 2010. Grappig trouwens dat je romeijn heet…ik heet ook zo.
groetjes linda
Hoi Linda! Dat is toevallig:P Helaas heb ik dan geen tijd. Ik kan echt alleen maar van 5 juli tot 20 augustus.
Groetjes,
Mandy
hey,
ik heb net zelf een oproep geplaatst voor ongeveer hetzelfde
ik ben ook een hbo studente (International Business and Management in Vlissingen) en wil graag in de zomervakantie zo lang mogelijk weg, lekker rondreizen. precieze data van mijn vakantie weet ik niet, maar het zal vast niet heel veel verschillen. qua bestemming ben ik redelijk flexibel. zuid-amerika lijkt me ook heel erg leuk, maar afrika en azie ook zeker wel!
dus als je nog steeds op zoek bent naar een reisgenoot wil ik me misschien wel kandidaat stellen ![]()
Hé,
Ik ben nog steeds op zoek naar een reisgenootje:) Je kunt me wel even toevoegen op msn: [EMAIL=“mandy_romeyn@hotmail.com”]mandy_romeyn@hotmail.com. Of je kunt mailen natuurlijk! Dan kunnen we het er wat makkelijker over hebben;)
Liefs,
Mandy
Hoi allemaal,
Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot voor in dezelfde periode… Bestemming ligt nog open, INdia en Nepal lijkt me super, maar ik wil ook graag naar Mexico, het zou voor mij ook om ong 5 weken backpcken gaan…
Ik ben 23 en bijna afgestudeerd hbo, als jullie willen kunnen jullie me mailen/msn: buijsmarleen@hotmail.com