Ik ben Nienke ik ben 25 jaar en wil graag in november 2 a 3 weken richting Amerika, ik zoek hier iemand die het leuk vind om mee te gaan. Ik wil graag richting Arizona/Utah/Nevada/California om daar rond te toeren met een huurauto, wat ik zowizo graag wil zien is de grand canyon, andere natuurparken en Las Vegas & LA.
ik heb hem vorige jaar in july al gedaan en het is echt de moeite waard! wij zijn in l.a begonnen en ook geeindigt. ik heb wel een paar tips voor je als je wilt natuurlijk? en wij hebben toen ook dezelfde staten aangedaan,met een huur auto. die ik rechtstreeks gehuurd had (via het internet) bij het verhuur bedrijf ik wilde hem in eerste instantie via het reisburo doen. maar ik bespaarde bijna 350 euro ermee als ik het zelf deed. het enigste wat wij hadden geboekt was de vlucht en 2 nachtjes in een hotel toen we aankwamen,en dan de auto. en je wordt opgehaald bij het vliegveld met een busje en die brengt je naar het verhuurbedrijf dus dat is ideaal. en als je naar huis gaat weer hetzelfde. krijg er weer zin in om naartoe te gaan nu ik dit schrijf. maar als je nog meer tips wilt hebben hoor ik het wel. heb er nog voor de motels en voor vegas als je dat nog niet geboekt hebt. gr leon