Hy ik ben Toon ben 17 jaar jong en zoek een reisgenoot voor ergens september 2010 ( nog niet vast ) de wereld wat te gaan verkennen ,zonder te weten op voorhand waar en zo goedkoop mogenlijk. Het liefst zoek ik iemand die niet ouder als 22 omdat ik zelf nog niet zo oud ben . En ik woon in Belgisch limburg dus dat zou handig zijn als jij in de buurt woont .
Hi, ik ben Nadine, nu nog 17 (in september 2010 inmiddels 18) ennn ik ben van plan ook in die periode een wereldreis te gaan maken. Alleen heb ik een beetje andere landen in gedachte, Australië, Zuid Amerika maar niets is vast dus overleggen kan altijd! Azië en Afrika klinkt ook geweldig dus ben overal voor in. Gaan jouw plannen nog door? Mail me anders maar ([EMAIL=“Nadinevanpinxteren@live.nl”]Nadinevanpinxteren@live.nl). X
Leuk man je plannen… Ik ben zelf van plan om volgend jaar rond oktober 2010 door Azie/Australie te reizen…(China, Borneo, Viernam, Indonesie etc.)
Misschien heb je interesse?? Maar waar zou je eigenlijk naartoe willen en hoe lang??
By the way me naam is Cheyenne en ik ben 18 jaar en ik woon in Amsterdam…
Let me know…