Reisgenoot gezocht voor zomer 2010

hoi,

ik ben nicole en ben 26 jaar, ik ben op zoek naar een reisgenoot/reisgenoten voor in de zomer van 2010.
ik zou het liefst in europa op vakantie gaan waar het zonnetje schijnt
ik vindt het heerlijk van de zon te genieten maar vindt het ook leuk om dingen te bekijken s,avonds ergens een drankje te doen of te gaan eten ik ben alleen niet iemand die graag naar een dicotheek gaat voor de rest sta ik overal voor open

groetjes nicole

Hoi Nicole,

Ik ben Jacqueline 31 jaar en ben op zoek naar een reisgenoot voor volgend jaar zomer. Binnen Europa spreken veel gebieden mij aan om heen te gaan, zolang het klimaat er inderdaad lekker zonnig is.
Op dat punt komen wij zeker overeen. Mijn voorkeur gaat dan uit naar 1 van de eilanden zoals Mallorca, Menorca, Gran Canaria, Rhodos of Corfu bijvoorbeeld. Ik wil zelf graag een combinatie van strand, cultuur en natuur. Wat me dus ook aanspreekt in jou is dat je geen disco type bent.
Iets drinken in een bar s’avonds is gezellig, maar ik wil ook graag overdag naar het strand kunnen en bijv. eens een excursie maken.
In welke periode precies ben jij van plan om weg te gaan?
Nou goed, eerst maar even afwachten of mijn reactie je aanspreekt.

Liefs Jacqueline

Beste,

als jullie willen kunnen jullie beiden mee naar Corfu (wij gaan de eerste drie weken van juli). Jullie kunnen er elk een kamer hebben aan 15 euro/dag. We hebben er nog twee over.

Vliegtickets kosten op dit ogenblik nog geen 200 euro.

Samengevat: een 14-daagse reis (van 6 juli-20 juli) zou jullie elk 408 euro kosten! Geef toe dat is een koopje voor single-reizen.

Indien interesse horen we dat graag: natuurvakantie@hotmail.com

Hallo,indien het de Algarve zou worden,kan ik u kamers aanbieden aan 10 € / dag / persoon.
Ook altijd zonnig en warm met leuke stranden enz…