Reisgenoot gezocht voor trip naar Bali of iets anders in periode juli/aug

Hoi!

Even voorstellen…Ik ben Anne-Wil, 25 en woonachtig in Groningen. Ik ben op zoek naar een reisgenoot om daarmee ongeveer 2 tot 3 week rond te reizen in de zomer. Het kan evt. 4 week…Europa heb ik wel gezien, dus ik wil graag buiten Europa reizen. Vanwege mijn werk kan ik niet in een andere periode!*

Groetjes Anne-Wil

Hee Anne-Wil!

Ik ben Nicole 21 jaar en ben zelf ook opzoek naar een reisgenootje in augustus om ongeveer 2 weken richting Bali te gaan!

Als het je wat lijkt om eventueel veder te overleggen hoor ik wel van je!

Hallo,

Ik ben Nadia en ben 26. Ik wil in de zomer, 4/5 weken naar Thailand. Ik kan niet in een andere periode ivm mijn werk. Als je nog niets hebt, en het lijkt je wat kan je me een berichtje sturen!

Groetjes Nadia

Hoi Nadia,
Ik heb gisteren mijn vliegticket naar Thailand geboekt (28 juni) en wil graag door Thailand en Vietnam reizen tot ongeveer 8 augustus. Het lijkt me heel tof om dit samen met iemand te doen!

Met vriendelijke groet,
Wies

Hoi,

Ik ben Robert, 21 jaar oud! Ik ben zelf ook woonachtig in Groningen en wil graag voordat ik doorvlieg naar Australië voor een half jaar stage mijn avontuur beginnen met 1 á 1,5 week in Bali! Deze 1 á 1,5 week komen niet overeen met jou 2 á 3 weken, maar ik ben met plezier je reisbuddy in die tijd dat ik er zit!

Ik zit er zelf aan te denken om 9 juli die kant op te gaan en dan 18/19 juli verder te vliegen naar Australië.

Als je het wat lijkt hoor ik graag van je!

Groetjes Robert