Hi
Ik ben Jessica (31), een gezellige spontane meid en die gemakkelijk is in omgang.
Ik heb het voornemen om in januari 3 weken naar Thailand te gaan, de reden om in januari te gaan omdat om de saaie en koude maand te ontlopen en het dan hoogseizoen is in Thailand.
Ik ben opzoek naar een reismaatje (liefst omgeving rotterdam, leeftijd ± 28-35 jaar) omdat mijn vrienden de financiele mogelijkheid niet hebben om mee te gaan of gesettelt zijn.
Het is alweer 5 jaar geleden dat ik een verre reis heb gemaakt daarom wordt het nu weer tijd om het te doen. Een reis maken is leuker met iemand dus hoop via deze weg leuke mensen tegen te komen.
De route is nog niet bepaald en ik heb geen ticket geboekt. Dus alle opties staan nog open!
Het lijkt mij geweldig om richting het Noorden te gaan en om zeker een full moon partij mee te maken…
Ik wil graag gaan backpacken en zoveel mogelijk zien, doen en veel nieuwe mensen te ontmoeten. Tussentijds zonnen en genieten van de cultuur is pre. Mijn voorkeur is om gebruik te maken van binnenlandse vluchten om eerder op de plaats van bestemming te zijn om meer te kunnen zien.
Lijkt het je leuk, stuur mij dan een mailtje!
Liefs Jessica