Ben jij net zo avontuurlijk als ik en heb je zin in een trekking en rondreis in een nog ongerept land in Centraal Azië? Dan is Tadzjikistan vast iets voor je. Ik, vrouw van 51 jaar, ben op zoek naar een reisgenoot (m/v) die samen met mij dit zou willen doen in de maand september. Ik ben makkelijk in de omgang, heb humor en uiteraard hou ik van wandelen en kamperen.
Hallo,
Ja hoor ! Ik vertrek zelf in september in die richting. Nu niet naar Tadzjikistan zelf, maar wel naar vele Stan-landen in die buurt. Ik doe dit met een overland van ± 2 maanden.
Ik weet natuurlijk ook dat het niet evident is voor iedereen om 2 maand te reizen, maar je kan altijd een deel ervan meepikken voor ± 1 maand.
Vorig jaar heb ik 4 maand Z-Amerika gedaan. Ik had ook een zoekertje op deze site gezet, waar iemand op gereageerd heeft en de volle 4 maand mee gegaan is met succes. Dus wie weet nu jij ?
Als je me jouw mailadres geeft, kan ik de route en enkele Overland-sfeerfoto’s even doorsturen .
Groetjes, Pascaline
Ik heb onlangs een zoekertje geplaatst op een andere site. Ik kopieer ze even hieronder, zo heb je alvast de link naar mijn Overland :
GEZOCHT :
Avontuurlijke m/v reisgenoot om in Midden-Azië (Georgie, Iran, Turkmenistan, Uzbekistan, Kazachstan) een Overland te doen in de herfst '17, gedurende ± 6 weken.
Indien die 6 weken te lang zijn, kan er ook eventueel een deel van de trip gedaan worden met een keuze van 1 of 2 landen (en ook een periode naar keuze).
link : BISHKEK to TBILISI (42 days) Kyrgyzstan to Caucasus
Ik heb reeds verschillende ervaringen met een Overland-truck : in '14 heb ik 12 landen van Oost-Zuid Afrika doorkruist en vorig jaar 4 maand door Zuid-Amerika.
Dit vind ik een ideale formule om vele landen te ontdekken.
Ik ben een single vrouw van 57 jaar en jong & avontuurlijk ingesteld.
Indien je interesse hebt en meer info wil ivm de Overland-formule, dan kan ik je die zeker geven.
Je kan me mailen op : pascalinebackstage@gmail.com