Volgend jaar heb ik een heel jaar de tijd om de wereld rond te reizen, maar helaas heb ik nog niemand om al dat moois mee te ontdekken…
In de periode december-februari ben ik in Zuid-Oost Azië te vinden, en tussen maart en juni hoop ik ook nog een paar weken in Kenia/Zuid-Oost Afrika door te brengen. Lijkt jou het leuk om ook zoiets te doen, heb je plannen voor eenzelfde periode of zeg je meteen: “doen we!”, laat me dan alsjeblieft iets weten!
Iets over mezelf:
Mijn naam is Marceline, ik ben 17 jaar oud, en ik rond komende mei mijn VWO af. Ik hou van pianospelen, hardlopen, lezen, musea, Föllakzoid en Simone de Beauvoir, en sta voor bijna alles open (behalve voor de film Fast & Furious). Ik hoor graag van je!
(Ik heb overigens ook Facebook!)
Hoi Marceline,
Zoek je nog een reisgenootje? Zo ja;
Ik ben Lianne, 19 jaar en neem aankomend schooljaar ook een tussenjaar!
Ik ben van plan om van november tot april door Zuid-Oost Azië te reizen. De landen waar ik sowieso heen wil zijn Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja, verder heb ik nog geen concrete plannen, maar ik wil sowieso veel ondernemen en veel zien. Natuurlijk moet er af en toe ook een chill strand dagje tussen zitten 
Misschien zouden we voor een deel samen kunnen reizen, let me know!
Groetjes Lianne
Hi Lianne!
Leuk om van je te horen; ik ben nog steeds op zoek naar een reisgenootje ja! Ik had precies eenzelfde idee! Je kunt me vinden op Facebook, misschien is dat makkelijker?
Groetjes,
Marceline
Thanks voor je snelle reactie! Hoe heet je volledig?
dan stuur ik je een berichtje!
Marceline Bresson; tot gauw dan!