Reisgenoot gezocht voor minimaal 2 maanden Bolivia

Ik ben Lettie 23 jaar en van plan om rond oktober 2009 voor minimaal 2 maanden te vertrekken naar Bolivia om daar vrijwilliger te worden bij het CIWY. Omdat dit voor mij een behoorlijke spannende uitdaging is vroeg ik me af of er misschien iemand zin heeft om met mij dit onvergetelijke avontuur aan te gaan.

Het CIWY is een dierenopvang voor wilde dieren die ze uit de handel gered hebben of werden gebruikt als huisdier. Denk hierbij aan verschillende soorten apen en wilde katten, slangen en exotische vogels. Je hebt hier de kans om een nauwe band te creëren met 1 van de dieren en ook kom je in contact met de plaatselijke bevolking, in het bijzonder met de kinderen.
Meer informatie vind je op www.intiwarayassi.org.

Heey!

Wauw dit lijkt mij geweldig! ik ben zelf van plan om rond okt voor ongeveer 6 maanden naar Zuid-Amerika te gaan, eerst inderdaad iets van (vrijwilligers)werk en daarna rondtrekken. Gezellig als ik dit iig samen met iemand zou kunnen beginnen!
Ik ben ook 23 jaar, k woon in Sittard (limburg). k heb gestudeerd, maar heb nog niet zoveel zin om nu al iets met m’n studie te gaan doen… Liever eerst van de vrijheid die ik nu nog heb genieten en de wereld gaan verkennen!
Als het je leuk lijkt om samen met mij te gaan, laat maar iets weten: [EMAIL=“aniquehoekstra7@hotmail.com”]aniquehoekstra7@hotmail.com

heel veel groetjes!

Anique

hello!

ook ik ga in oktober naar zuid amerika:) ben Tom, 20 jaar en vlieg 2 oktober naar Lima, vandaaruit trek ik door naar bolivia, en dan vrijw. werk in cochabamba:)

wat zijn jullie plannen?

Hey mensen!
Toch wel mensen die naar Bolivia gaan:) Ik heb ook onlangs mijn ticket geboekt in de verontstelling dat ik alleen zou gaan, maar wat nederlanders daar tegenkomen kan geen kwaad natuurlijk :slight_smile: Ik ben 22 (man) en heb geboekt om 31 augustus - 11 december te gaan. Ik was van plan om eerst even een maand vrijwilligerswerk in combinatie met spaanse les te doen, en daarna ruim een maand rond te trekken door bolivia. Bolivia heeft genoeg dingen om daar een paar maand te zitten, maar dat hoef ik jullie niet te vertellen natuurlijk.

Jullie vertrek in oktober is al zeker?

Groet, Timo

Hey Timo,

ja 20 okt vliegen wij naar bolivia, om als eerste vrijwilligerswerk te gaan doen bij het CIWY. Kijk maar of je rond die tijd ook daar na toe kan komen?

groetjes

Hi mensen!

Ik kom jullie vast en zeker tegen! Ik ben Tom, over een maandje 21 jaar en vlieg 2 october van A’dam naar Lima, vanuit daar reis ik door naar bolivia. Als het goed is begint mijn vrijwilligerswerk eind october in Cochabamba. Daar verlbijf ik 3 tot 4 maanden:) En jullie?

Tom

Hey mensen, Leuk dat het een actief forum is!

Ik wil na ongeveer 2 weken daar aanwezig zijn (aclamaticeren ) vrijwilligerswerk doen voor een thuishuis, of iig mensen helpen. Ik heb nog geen project. daarnaast dus reizen, en heb de lonely planet en internet al doorkruist wat ik allemaal wil zien :slight_smile:

Tom, wat ga jij voor werk doen?

Letty, waar bevind dat park zich eigenlijk? in de buurt van La Paz?

Groet!

Ik heb dezelfde plannen, en ga bij Atendi (opvang voor geh. kinderen) aan de gang, of bij eht weeshuis. Toevallig heb ik morgen een gesprek met iemand die veel van de projecten afweet, en daar erg veel contacten heeft!

Als je interesse hebt mag je altijd mailen, dan kan ik ja via de mail een link/mailadres geven voor meer info!

Tom

Ik ben van einde november tot midden januari in het land. Plan verslag uit te brengen van de verkiezingen van 6 december en een docu hierover te maken.
Ik ken het land al en heb er vrienden wonen.
Mensen die eens willen meeten, laat maar iets weten.

[EMAIL=“koen_zelderloo@hotmail.com”]koen_zelderloo@hotmail.com
groeten,
koen
24j, Gent