reisgenoot gezocht voor canarische eilanden

is ingevuld

Hoi,

Wanneer en naar welk eiland?

Wat voor een vakantie zal het zijn - luieren, avontuurlijk, zonnen, nachtleven…?

Samen in een appartement of hotel? Budget?

Hoor graag van je.

Groet,
Rob uit Eindhoven

sorry rob, het zou iig dit weekend zijn en naar fuerteventura , maar omdat de reisadviseuse van D-reizen me adviseerde om zsm te boeken. Heb ik dat gedaan, Kan nog altijd wel een extra email sturen naar de reisorganisatie of ze nog een extra plaats hebben in het vliegtuig, Mits jij dat wilt?

De vlucht zal vertrekken zondag 6:00 vanuit amsterdam, maar als je het lukt een charter te boeken zonder hotel denk 'k dat dat ook geen probleem is.

groeten robert, amsterdam

…luieren, avontuurlijk, zonnen, nachtleven, dat lijkt me inbegrepen

Dag Robert,
Had het wel leuk gevonden om met je mee naar Fuerteventura af te reizen. Helaas heb je al geboekt. Vertrek aanstaande zondag zou ook een klein probleempje opleveren i.v.m. een bruiloftsfeest die ik aanstaande zaterdag heb en dat wordt meestal erg laat. Ik weet natuurlijk niet hoe lang je gaat… Als je twee weken gaat zou ik één week later wel kunnen. Als dat zo is dan graag nog een bericht. Probeer ik e.e.a. te regelen. Mocht ik niets meer van je horen dan wens ik je een goede reis en heel veel plezier.
Groet,
Rob

hoi rob,

tsja het is enkel voor 8 dagen, tsja ik moet ook weer geld sparen voor komende vakanties… :slight_smile:

groeten robert