Roadtrip: Fuerteventura terug naar Nederland!

Hoi ik ben gozer van 23 jaar en ben nu op het Canarische eiland Fuerteventura.:vak02:
Hier ben ik naartoe gereden en via een bootje naar Marokko, en hiervandaan naar overgevaren naar het eiland.

Dit heb ik helemaal in mijn uppie gedaan. Wat ok is, maar gezellig is anders! Daarom zou ik voor de terugweg dit graag met een gezellige meid doen. Eerst natuurlijk even op Fuerteventura relaxen en dan via marokko, spanje, portugal, frankrijk terug! Afhankelijk van het weer hoe en wat en waar hoe lang.
Zelf surf ik dus de reis zou via de kust gaan met een hoop tussenstops. Nu wil ik ook eens wat lokale cultuur opsnuiven. Dus ik zoek vooral iemand die dit ook super vind maar ook zichzelf te vermaken weet. Als je van zee en strand houd is dit al snel top.

Je kunt meer info over mij vinden op mijn weblog www.kristiansauer.nl hier staat ook hoe je contact met me kunt zoeken. |
De reis zelf zou minimaal een maand zijn. Uiterlijk half april terug in Nederland. Vertrek kan tussen half februari en eind maart.

Leuk trippie toch? :nod:

Oja, een vlucht hiernaartoe zijn de kosten niet!

Klopt het is niet echt duur je kan vliegen met rayenair vanaf niederein.

Mijn bedoeling is om het low budget te houden. Dus wildkamperen wanneer mogelijk! Zie je vaak ook nog is de mooiste plekjes. Zonder reactie vertrek ik waarschijnlijk al vrij snel naar Marokko.

Hoi,

Jouw idee spreekt me heel erg aan!
Zou het leuk vinden om in contact met je te komen.
Ben een meid van 25 jaar en werk als zelfstandig fotografe en wil eigelijk wat rondtrekken om wat te fotograferen.

Groetjes Lisette