Voor de maand augustus zoek ik iemand (of wellicht 2 mensen) om samen mee te reizen voor 2 of 3 weken. Ik dacht zelf aan ergens in Azie: Indonesie, Vietnam, Laos of Mongolie. Budget is niet zo heel hoog, dat even erbij zeggende
Ik ben 29 jaar en vind het leuke nieuwe plekken te ontdekken. Misschien ook handig te weten dat ik vegetarier ben.
Kan je alleen in de maand augustus of kan je ook iets eerder weg? Bijvoorbeeld rond 20 juli?
Ik ben ook nog opzoek naar een reisgenoot. Indonesië staat hoog op mijn verlanglijst maar de tickets vind ik op dit moment te duur. Cambodja en Vietnam wil ook graag nog bezoeken, dus zijn zeker een optie. Vliegticket naar Bangkok zijn op de moment het goedkoopst. Hier vandaan kun je makkelijk doorreizen naar Cambodja. Idee? Of een ander idee?
Moet nog even flink werken, dus het wordt helaas pas per augustus.
Ik zal eens kijken naar tickets, heb er nog helemaal niet naar gekeken.
Gaat dat makkelijk om vanaf daar weer een ticket te boeken?
Jammer. Ik werk in het onderwijs en moet maandag 14 augustus alweer beginnen.
Bedoel je een ticket boeken vanaf daar naar Indonesië of een ander land?
Ik heb nog nooit ter plekke een ticket geboekt. Je hebt websites waar je ook je ticket vanaf bv Bangkok naar Denpasar kan boeken. Die optie heb ik onlangs bekeken maar komt op hetzelfde bedrag uit als ik rechtstreeks zou gaan. Het is nu hoogzeizoen en dus duurder. Augustus is alweer iets goedkoper volgens mij.
Ik ben van plan om half augustus naar Thailand, Bangkok te reizen en vandaaruit een plan te trekken waarheen (natuurlijk met de nodige voorbereidingen) Wil het liefst 2 a 3 weken…
Ik ben overigens 31 en kom uit Amsterdam…
@ Jacqie, bedankt voor de linkjes. Wat jammer dat je in augustus weer aan de slag gaat zeg. Je gaat hopelijk nog wel wat doen voor die tijd?
@ Denise, begin september heb ik weer colleges, dus het is de bedoeling dat ik dan weer terug ben. Wellicht als ik wat heb kunnen regelen dat we elkaar ergens kunnen ontmoeten, zou leuk zijn!
Wanneer zou jij willen vertrekken dan? en waarheen? Bangkok? Ik zit namelijk nergens aan vast… behalve dat ik max 3 weken vakantie heb vanaf begin augustus tot eind september
@ Ilana, zoals het er nu uitziet ga ik naar Egypte en misschien Jordanië… heel wat anders, maar komt nu qua tijd beter uit. Jij in ieder geval een mooie reis in het heerlijke verre oosten.
Ik heb zelf nog niks gepland helaas, degene met wie ik eventueel zou gaan had ondertussen meerdere lijntjes, dus dat schoot niet op.
Toch best lastig een reismaatje te vinden!