Reisgenoot gezocht! USA roadtrip september 2012

Hey mensen,

Wij zijn op zoek naar een 6e reisgenoot voor een coast to coast trip in de US voor de maand september!!
We beginnen de reis in NY, huren dan een auto en rijden via het zuiden naar het westen, Las Vegas is onze eindbestemming.
We hebben alleen wat richtlijnen maar staan overal open voor.

Momenteel zijn we met 5 personen en zoeken dus nog een 6e. Dit omdat een iemand heeft moeten afzeggen (vanwege persoonlijke omstandigheden). Er zijn 4 meiden en 1 jongen, allemaal tussen de 23 en 30 jaar.

Heb jij nog niks te doen in september en lijkt het je wat? Laat dan ff van je horen!!

Greetz,

Janaa

Hoi Janaa,

Hebben jullie al een idee hoe lang jullie willen gaan? en welke plaatsten jullie zeker willen aandoen?

Dennis

Dennis zie pm

hey ik heb wel zin om mee te gaan. ben al drie keer eerder naar de verenigde staten geweest. hoeveel denk je dat het tripje gaat kosten?

gr peter

Hoi,

Ik heb wel interesse en zou graag in september op reis gaan.
Nog enkele vraagjes:
> hebben jullie al een reisgenoot gevonden tot nu toe? :slight_smile:
> hoeveel weken zal deze duren?

Groeten,

Karl

Hoi Janaa,

Ik zou graag met jullie meegaan, aangezien ik ongeveer dezelfde reis wil maken. Ik heb alleen een vraag… Als Las vegas jullie einbestemming is betekend dit dan dat jullie niet langs Los angeles en san fransisco? Hier zou ik namelijk zelf wel graag heen gaan.

Ik ben trouwens een jongen van 23 jaar.

Groetjes,

Bart

Hoi Bart,

Dank je voor je berichtje maar inmiddels hebben we al een 6e reisgenoot gevonden.

Groetjes Janaa