Reisgenoot gezocht! Thailand, Laos en Cambodja

Hallo mede reizigers,

Ik ben Patricia en ben 30 jaar. In de zomer wil ik graag een reis maken naar Thailand, Laos en Cambodja. En ben op zoek naar iemand die graag samen met mij deze reis wil maken. Ik ben 3 jaar terug al eens in Thailand geweest.
Mijn ticket is al geboekt. 21 juli t/m 23 augustus. Heb ook al wat ideetjes en samen met de ideeen van jou kunnen we denk ik een hele mooie reis maken.
Mocht je het leuk lijken, dan hoor ik graag van je.

Groetjes Patricia

Hoi Patricia het lijkt me leuk om wat meer te horen over wat je precies wilt gaan doen tijdens je reis. Ik ben vanaf 19 augustus in Bangkok en verblijf daar 2 dagen, dan reis ik verder. Hoe gaat t met je voorbereidingen en ben je jouw laatste dagen ook in Bangkok?
Groetjes Benjamin

Hoi Patricia,
Ik ben Linda, 31, leerkracht, Nijmegen en heb wel interesse. Ben vorig jaar in Thailand geweest, schitterend, maar wil niet meer alleen…
Dus wie weet zouden we wat kunnen combineren. Helaas moet ik wel al 31 juli weer terug zijn in NL, dus dan zou het maximaal een deel van je reis worden…
Laat maar weten of het je nog wat lijkt!

Groetjes Linda

Hoi Linda,

Bedankt voor je reactie. Zal kijken of ik deze post kan verwijderen, aangezien ik geen reacties kreeg die serieus waren heb ik mijn plannen gewijzigd. Ik vlieg door naar Sri lanka voor een groepsreis van 3 weken en ga daarna weer terug voor bijna 2 weken thailand. Ik hoop dat je nog een maatje vindt!

Patricia