Mijn naam is Kimberly. Ik ben 25 jaar oud en woon in Ridderkerk.
In juli wil ik weer een reis gaan maken door Thailand. Het enige wat ik nog mis een leuk/spontaan/makkelijk reis maatje.
Lijkt jou het leuk om met mij te reizen laat het me weten. Er staat voor mij nog niks vast dus heb je een leuke route? Roept u maar !!
Hee! Ik ga ook naar thailand alleen dan later ivm regenseizoen! Als je je reis op kan schuiven naar oktober november dan heb je reismaatje als je meer wil weten over mijn reis van 3 maanden hoor ik het wel! Oja ik ben 23 mocht leeftijd een issue zijn hahah
Ik ben Bo, ben 20 jaar oud en het lijkt me superleuk deze zomer om met iemand te reizen door Thailand, Laos en of Vietnam… Graag hoor ik snel wat van je !
Hey Kimberly, hoe toevallig… ik heet ook Kimberley (maar dan met ey) en ben ook 25 jaar oud. Ook ik ga deze zomer naar Thailand, wel iets korter, heb mijn ticket van 3-7 t/m 21-7 geboekt. Mijn route zal ongeveer zo zijn: Bangkok, Kanchanaburi, Ayutthaya, Chiang Mai en vervolgens naar het zuiden (Ao Nang o.i.d.). Mocht je ergens af willen spreken dan hoor ik het wel!