Reisgenoot gezocht Noord India vanaf september

Hoi,

Ik ben Fien, 18 jaar oud en ik vertrek over 3 weken naar India. Ik wil naar Manali en Leh reizen, en zoek nog een reisgenootje. Alleen deze twee plekken bezoeken zijn een must, voor de rest heb ik nog geen plannen verder… Ik ben een rustige meid en ik hou van natuur, bergen, trekken, avontuur you name it.

Ik zou het gezellig vinden met iemand te reizen. Ga je ook naar India binnenkort, laat even een berichtje achter! Zowiezo voor extra tips wat echt de moeite waard is om te bezoeken in die regio, let me know!

Groetjes Fien

Hallo Fien,

Ik heb zojuist je bericht gelezen. Ik vertrek van 17 sept t/m 30 okt naar India. Ik vlieg op Delhi en vanuit daar heb ik een binnenlandse vlucht naar Leh (LADAKH) geboekt op de 24e sept. Daar blijf ik ongeveer een 1,5 week voor een trekking en daarna ga ik met de bus/trein in 4 weken weer naar beneden richting Delhi via manali, kulu, dharamsala,amritsar,shimla en chandigarh. Ik hoop nog tijd over te hebben voor pushkar en agra, maar dat moet ik daar maar zien. Ik ga ook helemaal alleen dit keer. Vind het altijd leuk om mensen te treffen. Dus wie weet als we rond dezelfde tijd op dezelfde plaats zijn lijkt mij dat leuk! Las op je profiel dat je ook naar Nepal gaat. Vorig jaar ben ik daar geweest, dus heb nog wel wat tips voor je als je die wil.

Groeten Astrid

Gaaf op je 18e naar noord-india!! Had ik ook moeten doen :stuck_out_tongue: