Hallo iedereen!
Ik ben Marian!! Ik ben 21 jaar, woon in België en ben dit jaar afgestudeerd als industrieel ingenieur. Ik heb de laatste 4 jaar veel te hard moeten studeren en heb nu nood aan een beetje “vakantie”. Ik ben van plan om ongeveer midden november 2007 naar Nieuw-Zeeland te vertrekken. Ik zou daar willen rondreizen en terwijl ook willen werken. Ik heb me lid gemaakt van de Willing Workers On Organic Farms ( de WWOOF organisatie : www.wwoof.co.nz ). Wanneer je lid bent van deze organisatie, kan je op boerderijen, maneges, ranches, guesthouses … … gaan werken ( ± 4uur / dag) en in ruil hiervoor krijg je onderdak en eten.
Mijn plan is om een aantal weken van “boerderij” naar boerderij te trekken; dus op een boerderij wat werken, de omgeving daar uitkammen, en dan voort trekken! Ook zou ik graag gewoon wa rondtrekken, daar een auto kopen bijvoorbeeld ( nadien terug herverkopen) en de mooiste plaatskes ofschuimen! Echt heel concrete plannen heb ik nog niet,
maar als er iemand is ook van plan is om naar NZ te trekken en goesting heeft om me te vergezellen ( moet niet heel de reis zijn), laat me dan zeker iets weten, en dna kunnen we misschien samen de reis een beetje verder uitstippelen!!
Groetjes,
Marian
[EMAIL=“marianluyckx@hotmail.com”]marianluyckx@hotmail.com