Hoi allemaal,
Mijn naam is Elias Kleij, ik ben 20 jaar oud en wil in februari naar New Zealand gaan. Ik ben nu in Australië en ben al in Nepal en Thailand geweest. In Juli ben ik van plan om naar Indonesië, Myanmar, India en Iran te gaan maar zover is het nog lang niet. Ik zou graag in New Zealand 5 weken (of langer) willen rondreizen met een camper of tent. Het lijkt mij het handigste om een camper of auto te kopen omdat dit je meer vrijheid geeft en dat je later je voertuig weer kan verkopen zodat het niet als een verloren investering voelt. Ikzelf hou van sportieve dingen ondernemen zoals: surfen, kiten, zeilen en trekkingen door de natuur en buiten leven. De leeftijd of het geslacht van mijn reisgenoot maakt mij niet uit. Het lijkt mij ook leuk om met meerdere te reizen, dit is qua geld en gezelligheid alleen maar een plus. Lijkt het je leuk om met iemand anders te reizen, reageer! Verder als je in een van de andere genoemde landen bent na Juli, stuur dan ook even een berichtje of een e-mail naar: eliaskleij@msn.com.
Ciaou,