hoi, ik ben Sandra (34) en ik wil graag deze zomer (juli-aug) naar India voor 3 tot 4 weken. Ik ga meestal met een groepsreis, dat is ook leuk, maar het is toch echt goedkoper EN avontuurlijker om zelf met de Lonely Planet op reis te gaan. Dat heb ik al eens eerder gedaan in Nepal met iemand samen en dat is goed bevallen. Vandaar nu deze oproep; wie heeft zin om deze zomer mee te gaan? Ik zit helaas aan deze maanden vast omdat ik werkzaam ben in het (hoger) onderwijs, maar het schijnt in juli/aug. goed te doen te zijn in Rajasthan! Juist ook vanwege de moesson. Ik wil eigenlijk globaal hetzelfde rondje maken als de groepsreizen van Baobab en Djoser enzo, maar dan dus op eigen houtje. Reacties van harte welkom! Groetjes Sandra :zon:
Hoi Sandra
Ik ga van 6 juli t/m 28 aug. naar India.
Grs Anna
Hoi Sandra,
Ik ga as maandag 7 juli naar India. Ik kom aan in Delhi en daar vandaan ga ik met mijn rugtasje rondreizen. Ik ga 30 juli weer terug vanuit Delhi. Zit zelf ook in het onderwijs dus ook gebonden aan deze periode. Het noorden schijnt dan qua klimaat wel prettig te zijn. Ben niet eerder in India geweest dus benieuwd naar jouw ervaringen.
Mocht je het leuk vinden elkaar te treffen dan kun je mij mailen: [EMAIL=“marike80@hotmail.com”]marike80@hotmail.com.
Groetjes Marike
Hee Marike,
Ik ga as donderdag 10 juli naar Delhi. Heb je al een route bepaald? Mischien kunnen we ergens meeten?
Groetjes Karen
Hey Karen,
Prima! Anders houden we contact via de mail. Mijn mailadres is [EMAIL=“marike80@hotmail.com”]marike80@hotmail.com. Als je dan die van jou ook geeft kan ik aangeven waar ik ben 10 juli. Weet namelijk niet of ik wel drie dagen in Delhi wil blijven. Maar het is zeker leuk om (een stukje) samen te reizen. Ben je eerder in India geweest? Wanneer vlieg jij weer terug? Heb je al wat plannen?
Groetjes Marike