Reisgenoot gezocht juli-augustus 2011

ik ben van plan om met een ‘oude’ camper een rondreis door europa te maken, ik wil eind juli, begin augustus vertrekken en wil de volgende landen aandoen; belgié, luxemburg, frankrijk, zwitserland, oostenrijk, italie, slovenie, hongarijen, slowakijen, tsjechie, polen, lithouwen, letland, estland, rusland, wit rusland, polen, duitseland en dan weer naar nederland
ik wil niet al te veel plannen, het is dus ook mogelijk dat we andersom reizen b.v. eerst naar duitseland, polen, rusland etc.
ik wil veel overnachten op parkeerplaatsen, bij boeren of langs de weg ik zal dus ook zo minimaal mogelijk gebruik maken van campings.
door het begin stuk samen te reizen kunnen de km kosten sterk drukken, doordat ik reeds een camper heb kan je goedkoop op reis. ook zijn de overnachtingskosten een stuk goedkoper doordat we in de camper kunnen overnachten (de camper beschikt over 2 bedden)

tussendoor wil ik veel van de omgeving zien en misschien ook nog ergens gaan werken, maar dit hoeft geen probleem te zijn, zelf wil ik namelijk meerdere maanden gaan reizen maar het is niet de bedoeling dat we de volledige reis samen reizen ik wil na c.a. 1 maand zelfstandig verder reizen, dan kan jij er dus voor kiezen om zelf verder te reizen via backpacking of couchsurfing of je kan dan weer terug naar nederland gaan als je 1 maand reizen lang genoeg vind.

ik ben best flexibel dus er valt best iets te regelen als je iets andere plannen hebt het werken of bezoeken van sommige landen kan in de eerste maanden gepland worden maar ik kan ook zeggen dat ik dit pas de terugweg doe.