Reisgenoot gezocht juli 2012

Hallo!

Afgelopen zomer ben ik een maand gaan backpacken in Thailand. Komende zomer moet ik de keuze maken om iets dichter bij huis te blijven. Mijn idee is nu om te gaan backpacken in OF de Baltische staten (Estland, Letland en Litouwen) OF ergens in de Balkan uit te komen. Omdat ik in het onderwijs werk heb ik ruim de tijd, maar zit wel aan de maand juli gebonden. Mijn idee is om ergens rond 9-10 juli te vertrekken en eind juli-begin augustus weer terug te zijn.

Zelf ben ik dan net 30 geworden en zou het prettig vinden om te reizen met iemand van mijn leeftijd. Het soort reis wat ik voor ogen heb is veel zien, lekkere relaxdagen tussendoor, mensen ontmoeten en veel met het openbaar vervoer reizen.

Heb je interesse dan hoor ik graag van je!

Groetjes Cecile

Europa is prachtig! In 2010 reisde ik door West-Europa, vorig jaar deed ik de Balkanlanden backpackend, heb 2 maanden rondgezworven daar, veel locals ontmoet en het is een aanrader. Vooral het voormalig Joegoslavie vond ik indrukwekkend en een erg positieve wederopbouwende sfeer. Ook Albanie is een belevenis.

Ik zit voor komende zomer te denken aan de Baltische staten, precies in de periode die jij noemt: de maand juli. Ik hou van rondtrekken, de inspanning van het door steden slenteren afwisselen met lekkere relaxdagen, hou ook erg van natuur, zee, meren, uitzichten.
Ik ben 32, misschien leuk om wat reisideeen te delen? Voorpret is tenslotte ook al leuk.

Beste Cecile,

Ik ben de afgelopen jaren gaan backpacken in Italie (vooral het zuiden) en spanje.
Voor komende zomer wil ik graag met het OV Bosnie, Albanie, Montenegro, Macedonie, Kosovo en Servie gaan bezoeken. Misschien kunnen we een deel van onze reis combineren.
Mijn vakantie start ook begin juli. Ik ben zelf 28 jaar. Hyde, wat kun je aanraden in Albanie?

gr Martina