Ik ben Pieter, 29 uit Haarlem. Ik ga in september een maand naar Indonesië en ik ben benieuwd of ik iemand kan vinden die ook gaat en misschien een beetje met me mee wilt reizen. Ik vind het belangrijk om lekker mijn eigen gang te gaan maar ook gezellig om wat dingen samen te ondernemen.
Het is mijn tweede keer in Indonesië en wil graag op Bali (Gili T, Nusa Lembongan) starten en doorgaan op Lombok en wellicht de bootreis naar Komodo en Flores doen. Maar goed het blijft backpacken dus ik sta voor alles open.
Ik ben Nicole, 31 jaar en mijn plan is eind sept/begin okt voor het eerst alleen op reis te gaan. Ik ga 3 weken.
Maar omdat het zo nieuw is vind ik het ook nog een beetje spannend, dus ik zou het fijn vinden om samen te kunnen vliegen en iig al één reisgenootje op locatie te hebben. Mijn plan op dit moment is Bali, Lombok en wie weet Sumatra.
Relaxed, natuur en lekker eten zijn definitely yes, duiken/surfen weet ik nog niet, stukje cultuur vind ik leuk als het maar een relaxte combi van is.
Wanneer heb jij in de planning staan om te vertrekken en heb je intussen al reacties gehad?
Ik vertrek op 11 september en blijf een maand. Heb inmiddels contact met zo’n 20 mensen op facebook die rond dezelfde tijd gaan. Ik heb al met 1 persoon afgesproken om een paar dagen flores te doen, maar iedereen is welkom! Drop me even een priveberichtje met je naam dan kunnen we linken op facebook!