Hoi allemaal,
Mijn naam is Mariëlle en ik ben 26 jaar. Mijn plan is om volgende week vrijdag (17 april) naar San Jose te vliegen. Ik wil graag in 3,5 week rondreizen door Costa Rica en Nicaragua en al het moois ontdekken. Het lijkt mij heel erg leuk om samen met iemand deze avonturen te mogen beleven.
Ik houd veel van reizen en heb het één en ander al gezien (Australie, Nieuw Zeeland, Fiji, Thailand, Transsiberian Express, veel van Azie). Ik heb zowel alleen gereisd als samen. Ik houd ervan om nieuwe culturen en mensen te ontmoeten, zon, zee, strand, de prachtige natuur en het lekkere traditionele eten (ik lust alles ). Ik pas me erg makkelijk aan en ben overal voor in. Ik ben graag ondernemend en actief bezig (duiken, hiken, jungle trekking, surfen), maar sta ook open voor cultuur, museum en lekker chill aan het strand liggen. Backpacken geniet mijn voorkeur, maar ik hoef niet perse op het geld te letten. Natuurlijk moet het nachtleven zo nu en dan ook worden ontdekt en het lokale bier worden geproefd! Ik ben dan ook niet vies van een feestje. Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Ben jij een avonturier, een levensgenieter en heb jij dezelfde reisplannen? Dan hoor ik het graag en wie weet kunnen we samen Costa Rica en Nicaragua ontdekken!!
Groetjes Mariëlle