Costa rica mrt/apr '12

Hoi,

Eind maart/begin april wil ik drie weken door Costa rica gaan reizen.
Wie gaat er nog meer die kant op en heeft zin om (gedeeltelijk) samen te reizen?

X Eef

Dag Eef,

Lijkt me enorm leuk. Heb je al een ticket of iets geboekt? Ik wil rond die tijd ook die kant op en heb nog niks geboekt. Dus ik vind het een leuk plan. Mijn naam is Merel en ik ben 24. Ik hoor het wel! Groetjes

Hai Eef,

Leuk dat je naar Costa Rica gaat. Blijft het alleen daarbij of ga je ook naar andere landen in Midden Amerika?

Ik vlieg begin januari naar Mexico en eind juni weer terug vanaf Cuba dus in die tijd wil ik graag van boven naar beneden (Mexico naar Panama) of omgekeerd reizen. Wellicht ben ik rond maart/april in Costa Rica, dan lijkt samen reizen me een leuk plan.

Heb je al vaker gereisd?

Groetjes Sbaine

Hoi Sabine en Merel,

Ik heb nog niks geboekt en ben dus nog hartstikke flexibel.
Ik zou graag nog veel meer landen bezoeken, maar ik heb maar drie weken.
Afgelopen zomer ben ik voor het eerst alleen op reis gegaan, naar Thailand.
Ik heb daar echt een fantastische tijd gehad.
Ik ben trouwens 36, maar leeftijd maakt mij niet zoveel uit.

Groetjes

Wat een ontzettend gave reis ga jij trouwens maken Sabine!

Hoi Evii,

Ik heb getwijfeld over Costa Rica, maar vond het toch wat te toeristisch. Daarom ga ik van 15 februari tot 6 maart naar Nicaragua. Net zo mooi, alleen dan wat authentieker. En relatief veilig.

Als je besluit naar Nicaragua te gaan, dan kunnen we misschien een tijdje samen op reizen.

Groetjes,
Marcel

Hoi Marcel,

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt wat betreft Nicaragua, vrienden die daar een aantal jaar geleden zijn geweest beweren precies hetzelfde.
Toch wil ik Costa Rica een keer gezien hebben, dat is al zo lang een droom van me.
Ik overweeg wel om de drie weken die heb te verdelen over deze twee landen.
Maar ik kan op z’n vroegst pas de laatste week van maart weg.
Dus samen reizen wordt lastig!

Groetjes Eef

Hai Eef,

Lijkt me leuk om ergens te meeten in Costa Rica/Nigaragua. Ik heb alleen nog geen idee hoe mijn reis eruit gaat zien, er zijn zoooooveeel opties, dus moet nog even afwachten wanneer ik waar ben. Maar misschien kunnen we gewoon contact houden en kijken waar het schip strand :slight_smile:

Groetjes Sabine