Gezocht:
reisgenoot (m/v) voor Midden-Amerika.
Graag wil ik begin januari vertrekken van een reis van ca. 8 weken door Midden-Amerika.
Ik heb veel reiservaring (o.a. Azië en Zuid-Amerika) en kan genieten van bijv. kontakten met de bevolking aldaar, snorkelen, fruit, het aangename klimaat, cultuur en natuur maar ook van het reizen zelf. Ik heb al door Panama, Guatemala, Mexico en Belize gereisd maar wil graag ook nog eens Costa Rica, Nicaragua en/of El Salvador bezoeken.
Ben je aangenaam reisgezelschap, heb je reiservaring, stem je niet rechts, niet rokend en heb je ook veel zin om te backpacken laat het me weten.
Wanneer je Spaans spreekt dan zou dat zeker welkom zijn. Het liefst reis ik met bussen en voorheen reisde ik low budget maar het mag tegenwoordig ook iets meer zijn. Wil je geen twee maanden meer maar korter dan is dat voor mij geen enkel probleem.
Wil je niet naar Zuid-Amerika maar naar Indonesië (bijv. de Molukken en/of Timor) dan is daar zeer zeker over te praten. Ik heb een lieve vriendin en ik ben niet uit op een relatie. Ik ben 66 jaar en woon in het midden van Nederland.
Tel. 033 2773320.