reisgenoot gezocht: Birma, Laos&Cambodja

Hoi!

Ik zoek voor 4/5 weken in de periode sept-okt-nov een reisgenoot om door Birma, Laos en Cambodja te reizen.

Stuur een mailtje als je geïnteresseerd bent.

groets,
Rens

hoi rens,
zit zelf te denken in september naar Azie te gaan. Met name Birma lijkt me interessant. Heb tot nog toe eigenlijk alleen naar georganiseerd reizen gekeken, maar op eigen houtje je weg zoeken lijkt me leuker/avontuurlijker. Ben een paar jaar geleden op eigen gelegenheid door westen van de US gereisd. Heel cool, lijkt me fun hetzelfde in Azie te doen. Maarruh, ben jij een ervaren ‘backpacker’ en heb je een bepaalde route in je hoofd? Zomaar een paar vraagjes

Hoi Bob,
Ik heb nog geen concrete route voor ogen. Je kunt beginnen in birma => Laos en eindigen in Cambodja of natuurlijk andersom. Wel heb ik al een beetje gekeken hoe je kunt reizen. In Laos en Cambodja kun je -bijna- niet per trein reizen en zijn de bustochten spectaculair… Zelf ben ik geen backpacker, heb voornamelijk in georganiseerd gereisd. Het lijkt me een uitdaging en ook veel leuker omdat je dan ook veel meer van de plaatselijke cultuur mee krijgt. wat zijn jouw ervaringen in de States? groet, Rens