Hallo allemaal,
ik ben van plan om begin / midden Oktober dit jaar naar Australie te vertrekken voor ongeveer een half jaar (misschien langer) en om daar te werken én rond te reizen! Ik overweeg om misschien via Activity International naartoe gaan (www.activityinternational.nl).
Ik ben 24 jaar oud, van Antilliaanse afkomst, afgestudeerd (HBO) en ik ga in 2008 voorgoed terug naar Curacao. Voordat ik terugga, wil ik deze reis nog doen. Ik hou van reizen, heb al wat reiservaring en Australie is de laatste bewoonde continent die ik nog moet bezoeken…de hele reis wordt een geweldige uitdaging! Ik zou alleen heen kunnen gaan en daar mensen ontmoeten, maar het is altijd leuker als je met z’n tweeën heengaat.
Ik zoek een reisgenoot het liefst van ongeveer dezelfde leeftijd, serieus, met gevoel van humor, zelfverzekerd, sociaal…en die ook zulke plannen heeft!
Stuur me een email, of voeg me toe op hyves: [eltonsintjago.hyves.nl] of msn: [EMAIL=“curacaomaster@hotmail.com”]curacaomaster@hotmail.com . Mijn YouTube videos zijn te zien op: http://www.youtube.com/profile_videos?user=Toto121982&p=r (er komen meer videos binnenkort!!)
Groeten,
Elton