Ben op zoek naar leuke, backpackerachtige man/ vrouw die houdt van natuur en autorijden voor een trip door het noorden van de vs (langs de grens van canada) met af en toe wat afstekers naar een national park. Wie o wie durft…inge (46)
is september ook een optie?
helaas niet , ben vAnwege werk gebonden aan de school vakanties…
Ik durf wel…! Maar ik zie de noord-west kust als interessanter… ex Las Vegas (ben zo verslaafd namelijk) :biggrin:
Mail me maar wat je gedachten zijn…
Greetz Lies (46 jaar)
snap niet zo goed wat je bedoelt… noord westkust (washington en oregon?) of las vegas en omgeving? waar kom jij vandaan? groetjes inge
Inderdaad Washington/ Oregon… Down to Los Angelos (California), Salt lake City en omgeving (?), maar geen Las Vegas… haha das slecht voor mijn budget.
Main goal is de Sequoia bomen te zien… Sequoia National Park - Wikipedia. Giant Forest - Wikipedia
Ik kom uit het midden van het land… Vlakbij Utrecht.
sorry afgezien van washington, ken ik die buurt al (heb een tijd in california gewoond,) dus ben echt op zoek naar nieuwe plekken…
Ik begrijp het… Ik zou zelf ook niet steeds opnieuw iets willen zien wat je al zo goed bekent is. Voor mij is het allemaal nieuw. The US is onbekend voor mij (alleen stopovers gehad naar midden-Amerika)
Succes en veel plezier in het spotten van nieuwe geweldige plekken…!
greetz Lies