Reisgenoot gezocht: 3 á 4 weken in okt/nov/dec. 2014 (bestemming onbekend)

Hoi,

Welke man of vrouw heeft er interesse om in de periode okt./nov/dec. 2014 voor ±3 á 4 weken te gaan backpacken, bestemming in overleg.

Heb je een “gow with the flow” mentaliteit, hecht je geen waarde aan luxe accommodaties, hou je ervan om actief bezig te zijn, breng je het merendeel van de vakantie bij voorkeur door in de natuur/op het platte land en vindt je het fijn om de vakantie af te sluiten met enkele dagen aan het strand of een andere mooie plaats om de laatste dagen een beetje te relaxen?
Laat het me weten.

Gr. Frank

Mijn reisgenoot heeft i.v.m. werk moeten afzeggen.
Bovenstaande oproep is weer actueel.

Hoi
Heb je al een bestemming in gedachten, ikzelf wil in oktober/november 4 weken naar Madagaskar.
Laat maar wat weten.

Groeten Ron

Hey Ron,

Een aantal jaren geleden ben ik al eens op Madagaskar geweest. Mijn voorkeur gaat nu dan ook uit naar een andere bestemming dan Madagaskar.
Er zijn nog veel landen die ik graag eens een keer zou willen bezoeken, vandaar ook dat ik nog geen definitieve bestemming in gedachte heb, veel staat nog open.
Staat voor jou Madagaskar vast? zo niet… laat het maar eens weten.

Gr. Frank

Hej !

Je zou kunnen overwegen om deels met ons mee te reizen en dan verder je ding doen ?
Binnen Kenya of verder reizen ?

Heb ik al eerder gedaan en het was toevallig ook een frank :slight_smile: Hij ging voor 2 weken mee met ons en dan nog 2 weken op z’n eentje rondkijken.

Nu gaat hij zelf regelmatig terug naar in Kenya gemaakte vrienden.

GRTZ

Hoi Masaku,

Ik zoek een reismaatje om samen te gaan backpacken, niet georganiseerd dus.
Toch bedankt voor je reactie, succes!

Ooops, klinkt wat wij doen zo georganiseerd ?
Backpacken begint ook met >>>
Even bijkomen en dan vertrekken ?

Wij zijn niet georganiseerd, we reizen samen om kosten te delen ‘in de beginne’ en doen dan verder waar we zin in hebben.

Good luck