Reisgenoot gezocht 2011 (feb tot en met apr)

Hallo Allemaal.Ik zal mezelf eerst even voorstellen, ik ben Linsey ben 24 jaar. Ik werk in het dagelijks leven als begeleider in de gehandicaptenzorg. Ik ben sportief aangelegd, maar ook een dagje strand en andere dingen bezichtigen lijken me erg leuk. Ik wil graag backpacken of rondtrekken in begin 2011. Ik heb verder geen concrete plannen waar naartoe en wanneer en voor hoe lang. Ik heb er gewoon heel veel zin in om ergens anders dingen te zien en rond te reizen, andere mensen en jezelf weer te leren kennen. Ik heb geen reiservaring, daarom zoek ik ook een reismaatje. Ik zoek iemand wie dezelfde interesses heeft en gewoon zin heeft om lowbudget te gaan reizen en dingen te gaan zien en eventueel ook te gaan werken als “we” of ik voor langere tijd wil blijven.Spreekt deze oproep je aan, mail me dan en dan kunnen we misschien samen een reis plannen.Groetjes Linsey

Mailadres: linseypreuter@hotmail.com
Interessante landen om heen te gaan(niet allemaal in een keer:)): Australië, canada, USA, Thailand, Egypte en eigenlijk nog wel meer