Reisgenoot(en) voor rondreis Cuba in juni of juli

Hello, are you also enthousiastic about cuba and do you want to explore the cuban culture before Fidel castro passes away and everything is still in its authentic state…or are you already there and don’t mind helping/showing a foreigner around…or do you just have some good tips for me, then don’t hesisate to contact me. I want to go for 2 weeks half july, and would like to see Havana (salsa, rum/sigar factories), Trinidad, Santiago de cuba(carnaval festivals) and Varadero (diving, swimming with dolphins). i’m a 26-year old woman, working in the creative industry in holland. Things i like are: music/dance, fifties culture, food & drinks, mojito’s, learning about cuban culture (staying in paladares for example) and have a good time doing it.
goodbye!

Hallo, ben jij net als ik enthousiast over Cuba en wil je het land verkennen voordat Fidel castro overlijdt en het land nog in authentieke staat verkeert… ik, 26-jarige vrouw werkend in creative sector, wil een 2-weekse rondreis door cuba maken half july. De volgende plaatsen wil ik in ieder geval aandoen: Havana (salsa, rum-en sigaren fabriek bezoeken), Trinidad, Santiago de cuba (carnaval festival) en Varadero voor een paar dagen strand en zwemmen met dolfijnen/duiken. Interesses zijn: muziek/dans, jaren 50 cultuur, bezoeken van paladares bij de cubanen thuis, eten en drinken, mojito’s, gezelligheid…cubaanse cultuur leren kennen.
Als je ook wilt gaan, of er al zit en in de buurt ben, het leuk vind om een tourist rondteleiden, of misschien heb je gewoon leuke tips voor me om te gaan doen/zien, pls don’t hesistate to contact me !

Hoi, Ik heb je oproep gelezen en lijkt me heel leuk om naar cuba te gaan, mijn plan was ook rond julie op vacantie te gaan maar had nog geen bestemming. nu ik je oproep las lijkt het me een leuke bestemming om te bezoeken. lijkt het je leuk om je plannen met mij te uit te voeren dan hoor ik het graag.

Hallo, ik zag net je reactie op mijn 'advertentie 'voor reisgenoot cuba.
Kun je wat meer over jezelf vertellen, leeftijd, beroep/studie, interesse, en wat je plannen/ideeen zijn?
fijn, ik hoor graag van je,
m.vr.gr. kim

Hoi Kim,

De vakantie die ik gepland had is onlangs geannuleerd en ben nu dus op zoek naar een nieuwe vakantie. Ik ben de eerste drie weken van Juli vrij. Vroeg me af of je ondertussen al iemand hebt gevonden die met je mee wil naar Cuba?

Ik ben 25 (begin juli 26), mannelijk (last time I checked ;)) en werk als applicatiebeheerder bij de P&O afdeling van een bloemenveiling. Echt plannen / ideeen heb ik op dit moment niet, maar ben zeer benieuwd wat jij allemaal gepland hebt, etc.

Ik hoor wel of je nog iemand zoekt. Je kan hier een berichtje plaatsen of me mailen op [EMAIL=“krekc@yahoo.com”]krekc@yahoo.com

Groetjes,

Mark