Dag allemaal!
Vorig jaar had ik al een poging gedaan om hier een reisgenoot te vinden. Het plan is toen drastisch veranderd; van Azië werd het Los Angeles, California. 6 weken gezeten, op een soort campus en echt een tóp tijd gehad. Het is alleen al mijn derde jaar op rij naar Amerika en daarom ga ik deze zomer eens een andere reis maken.
Via deze oproep hoop ik iemand te vinden die hetzelfde zoekt als ik: zorgeloosheid, ver weg van huis, ontdekken…
Mijn idee hierover is dat het mij het leukst lijkt om een enkeltje te boeken naar bijvoorbeeld Bangkok om vervolgens ‘wel te zien’ wanneer je weer teruggaat. Zo ontstaat er geen pressure dat je snel terug moet en ook niet het gevoel dat je nu voor bijvoorbeeld 2 maanden móét. Gewoon een enkeltje en als het je heel erg bevalt, blijf je gewoon wat langer. De terugreis is zó geboekt. ![]()
Via mijn werk heb ik me laten vertellen dat een heel mooi en goedkoop land Maleisië is, dus daar zou ik graag naar toe gaan. Verder heb ik nog niets geboekt, sta ik open voor alle tips en ideeën. Met meerdere tegelijk, bijvoorbeeld met z’n 3en of 4en zou ik ook enorm leuk vinden.
Als het je wat lijkt en je wilt eens fantaseren over dit prachtige, aankomende avontuur (en misschien zelfs wel met mij aangaan!), stuur dan vooral een berichtje!
Ik kan niet wachten!!