Reisgenoot/ collega? Zuid Afrika

Hallo!

Ik ben op zoek naar een enthousiaste reisgenoten die met mij een aantal weken les willen geven in Zuid Afrika. Het gaat hierbij om maximaal 8 weken vanaf Juli of Augustus. De reis is volledig verzorgd tegen een leuke prijs.

Achtergrond in het onderwijs is niet vereist, maar het is belangrijk dat je het leuk vind om met kinderen te werken. Tussendoor is er voldoende tijd voor mooie avonturen!

Interesse? Stuur even een berichtje voor meer informatie! :slight_smile:

Hoi Plien,
het klinkt interessant . Stuur mij aub een bericht.
Ik ben in 2014 en vorige jaar daar gewest. Zou graag iets goeds willen doen daar.

Dag Anamore,

Het gaat om een reis waarschijnlijk vanaf Augustus/Juli deze zomer. De scholen staan in Kokstad en het verblijf is bij Farmers in de omgeving. Een leerkracht van mij van de Pabo organiseert deze reis al 15 jaar en is elk jaar een succes.
Het gaat om een reis van maximaal 8 weken. De eerste week zal een oriëntatieweek zijn (met de docent die het organiseert), daarna zullen we 2 weken lesgeven op 3 verschillende scholen. De laatste week is een evaluatie week. De weken op de scholen zullen we dagelijks klassen lesgeven en begeleiden en het onderwijs te optimaliseren. Zoals ik het nu begrepen heb, zijn de weekenden nog vrij gepland en kan daar nog invulling aan gegeven worden.

Ik ben wel benieuwd naar je achtergrond. Heb je iets met onderwijs?
Voor mij is het de eerste keer naar Zuid Afrika, dus heb er veel zin in.

Wanneer je echt interesse hebt, breng ik je graag in contact met mijn docent.

Groeten,
Paulien