Reisgenoot Australie voor begin 2012

Hallo,

Ik zit al lange tijd met de gedachte om naar Australie te gaan en gewoon met een grote tas op rond te trekken, en hier en daar ergens wat bijverdienen. Als het allemaal goed gaat slaag ik dit jaar voor mijn examens. In oktober wordt ik 19 jaar en ben dan op zoek naar een reisgenoot voor begin 2012. Eerst nog even wat geld bijelkaar verdienen.
Zit je ook met deze gedachte? Laat me dan wat weten en kunnen we is kijken of het klikt en misschien wat kan worden om te gaan.
Het liefst zoek ik als reisgenoot een jongen van ongeveer mijn eigen leeftijd.

Groet, Tim

Hey Tim,

Nou ik ben Bart en 20 jaar. Ik zit erover te denken om volgend jaar ook naar Australie te gaan… Helaas moet ik volgend jaar eerst afstuderen… Dus waarschijnlijk ga ik pas in november zodat ik nog 4 mnd kan werken…??

Gr Bart

He Bart,

als ik dit jaar niet slaag, dan ga ik ook pas het jaar daarop. Dus voor mij is het zowieso nu nog even afwachten hoe mijn examens gaan. Maar jij hebt verder nog geen enkel idee over met wie je gaat enzo?

Hee Tim,

Nou dan is het even spannend, in ieder geval heel veel succes ermee…
Nee ik heb nog geen idee, ben op het moment een beetje aan het kijken wat ik zelf wil en hoe of wat…?? Je snapt hem al.

Toen zag ik jouw berichtje en dat, tjaka!
Jij al wel verder ideeen?

Gr Bart