Ik heb me voorgenomen om mijn 50ste verjaardag op het dak van de wereld door te brengen. Daarom wil, indien mogelijk, op 22 november in Tibet zijn. Daarnaast wil ik ook graag een tracking doen in Nepal. Zowel kultuur als natuur hebben mijn interesse. Om wat aanspraak te hebben en om de onkosten wat lager te houden zoek ik een (of meerdere) reisgenoten (M/V) voor (een deel van) deze reis. Neem gerust kontakt met me op voor vragen en/of ideen hoe ik deze wens kan verwezenlijken.
Wil.Melis@stones.com
Wil
Goed idee. Vertel me wat meer. Ik ken Nepal maar heb nog geen trek gedaan. Zijn er nog andere landen/plaatsen die je wilt bezoeken. Tibet mischien.
Mijn naam is Ronald. Ik ben wel wat ouder dan jij (65) maar nog altijd een aktieve reiziger. Zo ben ik momenteel in Ecuador, na enkele maanden te hebben rondgezworven in Zuid Amerika. Ik ben op 4 feb weer terug in NL. Maar niet lang. Ik wil naar Scandinavia en Rusland met mijn truck camper. Ik zoek nog een reisgenoot. Interesse? Ik neem contact met je op zodra in NL als je me je tel nr. geeft.
Groeten, Ronald