Reisgeno(o)t(e) gezocht leeftijd ca 35-40, periode 21 okt. - 31 okt. 2016, Marrakech/Marocco, Dubai, Usa, eventueel andere suggesties bespreekbaar. Over mezelf, leeftijd 35 (v), sportief (Mtb), actief, stressbestendig, open mind, actief, optimistisch, veel werken, houd van stedentrips, uit eten/koken/restaurant en in avond en goede wijn of biertje.
Hoi, ik zoek ook een reisgenoot voor de periode 11 t/m 28 okt 2016 en ik zit te denken aan de Filipijnen als reisbestemming maar iets anders (liefst in Azië) sta ik ook voor open. Ik ben 33 jr (v) en de rest van je omschrijving komt overeen met mijn interesse. Weet niet of je iets kan schuiven met je vakantie, langer misschien?
Jullie beide berichten spreken me aan en de omschrijving komt ook voor mij overeen. Ik ben 32 jaar en zou vanaf 14 oktober op reis kunnen. Marokko staat hoog op m’n lijstje, maar dan het liefst zelf op pad. Maar ik sta ook zeker open voor andere bestemmingen, zeker de Filipijnen. Hoe zit dat daar nu met het orkaanseizoen?
Ik ben inmiddels alweer wat verder met m’n reis/vakantie naar de Filipijnen. Oktober is einde regen en orkaanseizoen dus half oktober heb je nog wel een kleine kans… Heb met iemand gesproken die er een maand is wezen backpacken en heb tips van hostels gekregen, als ik die bekijk op hostelworld dan wordt er aangeven dat er nog maar enkele kamers beschikbaar zijn dus ik denk dat er in die periode toch wel meer mensen gaan of het is een verkooptruc Ook individuele rondreizen worden aangeboden in die periode dus die zouden ook gewoon doorgaan als je die boekt. Ik wil alles zelf doen, vliegen op Manilla en door naar Palawan en Bocaray. Gezien ik maar zo kort kan blijven moet ik keuzes maken dus daarom wil ik Manilla skippen. Ik moet de 28ste oktober terug dus daarom wilde ik iets eerder dan 14 oktober zodat je ook echt 2 weken in de Filipijnen kan verblijven. Ik heb reiservaring van 3 maanden zuid-Amerika en 1 maand Thailand. Mocht je nog geïnteresseerd zijn laat het me weten, het is zo oktober!
Via de facebookgroep ‘‘discover togheter’’ heb ik 1 reisgenote gevonden om mijn naamgenote te vervangen :
Mijn vroegere reisgenote Monique2 gaat nu helemaal zelfstandig en neemt 2 mensen mee.
Ze heeft door de jaren heen, nadat ze 7 keer met mij mee geweest is, ook veel vrienden en kenissen gemaakt.
Ze durft ze het nu alleen aan om naar Kenya te reizen. Ik vind het fijn voor haar, maar heb nu zelf niemand meer
om de huishuur mee te delen.
Zijn er hier mensen die zin hebben om samen af te reizen, samen een huis te huren en dan elk ons ding doen ?
We hebben dan in ieder geval een dak boven ons hoofd en een kok.
Op een prachtige locatie vanwaaruit veel te beleven valt
Aantal dagen en periode zijn bespreekbaar.
Ik sta altijd in de startblokken en kan 5 mensen meenemen (er zijn 6 bedden in 3 slaapkamers)