Reisegenote gezocht Juli 2010

Hoi Hoi,

Aangezien een aantal vriendinnen niet in de zelfde weken als ik vakantie hebben ben ik hierbij opzoek naar een reisgenote. Waar heen maakt me inprincipe niet zo veel uit, Oost Europa trekt me bijvoorbeeld wel.
Ik vind heel veel dingen leuk om te doen, dagjes weg, shoppen, terrasje, strand, stappen etc.etc.

Ik heb vakantie vanaf week 27 t/m week 29. Ik ben 24 jaar en woon in het noorden van het land.
Graag een beetje rond dezelfde leeftijd.

Groetjes

Gonnie

Hoi Gonnie,

Ik ben van plan om op vakantie te gaan naar Skiathos (grieks eiland) van 19 - 26 juli (week 29)

Laat me maar weten of je het wat vindt.

Ik ben 22 dan 23 en kom uit Schagen (n-h)

Groetjes Lisanne

Hi Lisanne,

Leuk dat je reageerd. Ging je daar anders alleen naar toe dan of?
En in een hotel/appartement etc?

Groetjes

Gonnie

Hoi Gonnie,

Ja anders ga ik alleen ja. Ik heb een tweepersoons studio gehuurd en dus nog een plaatsje over. Dus als je mee wilt kunnen we gezellig samen gaan en de kosten van de studio delen en vliegtickets zijn heel makkelijk te boeken via sudtours.

Het klinkt misschien raar dat ik al geboekt hebben, maar de kamers gingen zo snel dat ik moest beslissen of ik kwam, anders ging ze het verhuren aan iemand anders. Dus ik dacht dan kijk ik wel of ik alsnog iemand kan vinden en anders ga ik alleen. Zag het totaal niet zitten om weer een jaartje thuis te blijven.

Nou ik hoor graag van je; je mag me ook mailen lisanne_kuilman@hotmail.com. Kunnen we even wat uitgebreider schrijven

Groetjes Lisanne