Reisblog: Mirre Op Reis

www.mirreopreis.nl

Hi!

Ik startte mijn blog tien jaar geleden om tijdens mijn eerste reis zoveel mogelijk mensen op de hoogte te houden van mijn avonturen. Het schrijven beviel me zo goed, dat ik dat altijd ben blijven doen. Eind vorig jaar kwam ik erachter dat er meer mensen waren zoals ik; reisbloggers met eigen websites - de ene nog mooier dan de andere. Toen besloot ik gelijk om ook mijn blog een eigen plekje te geven: mirreopreis.nl stond al snel online! Ik geniet enorm van het bloggen en van de mensen die ik door mijn blog ontmoet.

Wil je meer over mij weten? Lees het op mijn site: www.mirreopreis.nl

Groetjes!
Mirre

1 like

Fantastische filmpjes Mirre, en wat een leuk initiatief voor Gelderland!

Abraço,
Sofia

Super leuk :smiley:

Dankjewel Sofia :slight_smile:
Ben je zelf Portugese? Daar zou ik graag nog eens naartoe willen…

Hi Mirre,
Ik ben half Nederlands en half Portugees ( Nederlandse vader en Portugese moeder).
Heb heel lang in Nederland gewoont en na mijn studie ben ik naar Portugal verhuist, toen weer 3 jaartjes terug naar Nederland en nu zit ik weer in de mooiste stad van Portugal : Porto! Kan ik je absoluut aanbevelen, er zijn nu vele vluchten vanuit Amsterdam, Eindhoven en Rotterdam. Transavia en TAP zijn de beste :zon02:. Als je een keertje komt dan geef je graag een paar tips!

Ik ben een keer in Porto geweest, inderdaad prachtig. Bedankt voor het aanbod, als ik er weer naartoe ga laat ik het je weten :slight_smile: