Nieuw reisblog even voorstellen

Hola wereldwijzer-lezer!

Ik ben Natalie Siereveld (28), ik woon in Rotterdam en ben sinds jongs af aan een fan van reizen. In 2007 was ik op uitwisseling in de Verenigde Staten en sindsdien is mijn passie voor reizen en het ontdekken van nieuwe culturen alsmaar gegroeid.

Ik heb de afgelopen 6 jaar veel gereisd, zowel binnen als buiten Europa en ik kan zeggen dat ik een stuk wereldwijzer ben geworden :slight_smile: Toen mijn harddisk vol raakte met mooie reisfoto’s en mijn kasten en mappen in mijn studiekamer uitpuilden van de vele reisboeken en adresjes die ik bewaarde, bedacht ik mij dat het tijd was om mijn reiservaringen via een blog te delen. Dus ben ik in 2013 een reis- en fotoblog gestart: Orange Spots. ‘Oranje’ staat voor Nederland en spots voor leuke plekjes waar ik ben geweest.

Ik nodig je uit om mijn reiservaringen te lezen op mijn blog. Ik wil je inspireren om mooie reizen te maken en je laten zien hoe mooi de wereld is via mijn foto’s. Daarnaast deel ik de leukste adresjes waar ik ben geweest: gezellige cafés, restaurants, hippe winkels, markten en veel meer.

Hopelijk heb ik je nieuwsgierig gemaakt? Veel plezier op www.orangespots.nl!

Hoi Natalie,welkom op wereldwijzer!
Nou als ik je berichtje lees heb je al aardig wat landen bezocht in het verleden ! :slight_smile:
Ben je ook in het Continent Azië geweest,en zo ja,welke landen heb je aangedaan?
Zelf kom ik graag in Thailand,vriendelijke mensen,lekker eten,goedkoop om daarnaar toe te reizen,schitterende natuur/tempels…
In iedergeval kan je bij ons op de verschillende landen forums terecht met al je tips of vragen.
Succ6 nog met je blog,zal er eens naartoe surfen bij gelegenheid ( ben nu aan het blokken voor mijn examens)
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.:chin:

:)Leuke verhalen! Erg mooi foto’s ook. Goede fotograaf mee? Aangezien je er zelf ook veel op staat…

Internetadres heb ik even uit de titel van je bericht gehaald, anders gaat iedereen die erin zetten :wink:

Hier moet mijn berichtje staan…:slight_smile:
Je was me al voor Jeroen om het internetadres te verwijderen !