Heyaaa,
Ik ben Nine en ik ben zestien jaar. Ik ben op dit moment voor een jaar in Engeland, dat is dan ook de reden dat ik een blog ben begonnen. Het was een eenvoudige manier om al mijn vrienden en familie in een keer te vertellen wat ik doe en wat ik voel, nou zal ik niet zoveel om mijn gevoel vertellen omdat ik niet zo open ben, maar het gaat om het idee. Dit zijn mijn favoriete reisfoto’s so far! ![]()
De eerste foto is van een typische engelse “pretpark” aan zee. Ik ben er toen zelf niet in of op geweest, maar het zag er wel leuk uit. Op de tweede foto zie je voornamelijk ferrari’s, het was namelijk in de stad waar ik toen woonde, aangezien we verhuisd zijn, een italiaans festival. Het was erg gezellig. ![]()
Ik hoop dat jullie ze kunnen zien, er staan namelijk rare woorden in mijn beeldscherm en ik weet niet wat ze betekenen… Dus blijkbaar is dit een forum voor een wedstrijd. Ik houd wel van wedstrijdjes.
Ik win meestal nooit, maarja wie weet.
Als je mijn blog wilt bezoeken de link is: ninefleur.reismee.nl. Ik ben deze trouwens een week voor mijn vertrek dus dat is op 22 Augustus als het goed is. Ik heb het ooit eerder aangemaakt, in november 2014 ofzoiets, maar dat was alleen om te kijken wat het was. De allereerst blogpost is daarom gedateerd op ergens in die tijd.
Bedankkttt voor het lezen van deze poosst! ![]()
Bye!
Ninefleur