Reizen is mijn passie! Na een stage in China en een uitwisseling met de universiteit in Zuid-Afrika was ik verknocht aan het reizen. Dit is nu alweer 10 jaar geleden en inmiddels heb ik meer dan 50 landen bezocht. Ik vind het super leuk om te schrijven over de belevenissen en unieke ervaringen die ik in het buitenland meemaak. En waar kan ik dat beter doen dan via een blog? Ik vind de interactie met de bloglezers geweldig; leuke reacties geven weer inspiratie en energie voor het schrijven van nieuwe blogs. In 2014 en 2015 heb ik een overland reis gemaakt door 22 Afrikaanse landen. Vanuit Marokko trok ik langs de Oostkust van Afrika helemaal naar Zuid-Afrika om vervolgens weer een stukje omhoog te reizen naar Kenia. En dan kom je ook door totaal onbekende en niet-toeristische landen zoals Mali, Nigeria en Congo. Kamperen in de woestijn, rondlopen tussen de kuddes wilde dieren en bijzondere contacten met lokale stammen; deze belevenissen lees je allemaal op mijn blog www.lindaopreis.nl!
Leuk dat je ook meedoet! >>>
Had je alle stappen voor deelname gevolgd? Zie http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=190997
1 like
Dat je zo dicht bij die ‘wilde’ olifanten kunt staan!
Hi Jeroen, dat is inderdaad heel bijzonder! Zeker omdat het ook mijn favoriete dier is
Ik kan het je zo’n reis door Afrika zeker aanraden!
-
-
- Updated - - -
-
Hi Maartje,
Als het goed is heb ik alle stappen gevolgd. Nu maar in spanning afwachten dus…
Super leuk Linda, jij hebt vast al heel wat stempels in je paspoort staan!
Veel plezier in India!
Abraço,
Sofia
Haha, dat dacht ik ook al. Totdat ze zich omdraaien :wereld: