Ik ben Linda en heb mijn eigen reispagina Linda op Reis. Reizen is helemaal mijn ding! Ik ga geregeld naar het buitenland van korte vakanties tot een jaar backpacken; ik vind alles leuk! Ik meld me aan op dit forum omdat ik het leuk vind om inspiratie op te doen voor toekomstige bestemmingen, samen met andere reizigers ervaringen uit te wisselen en op de hoogte te blijven van nieuwtjes op het gebied van reizen. Ik hoop op vele leuke berichten en contact.
mijn reisblog : Linda op reis
Hoi Linda,welkom op wereldwijzer!
Nou ik vind het spijtig dat ik je email adres heb verwijderd,er zijn nu éénmaal regels die iedereen waaronder mezelf moet volgen hier op wereldwijzer.
De mensen die eventueel interesse vertonen kunnen je altijd een priveberichtje sturen Linda!
Gegevens plaatsen van een reisblog is wel toegestaan.
Indien je nog tips moest hebben over de landen die je al heb bezocht in het verleden Linda,die kan je altijd posten op de vele landen forums hier op wereldwijzer.
Nu ik hoop dat je me het niet kwalijk neemt voor het verwijderen van je emailgegevens!
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.
Hi Georgessiam, Dank je voor je bericht! Excuses, ik wist niet dat ik geen webadressen hier mocht plaatsen. Ik snap dat iedereen de regels moet volgen en zal vanaf nu de link naar mijn blog niet meer plaatsen. Fijne avond! Groetjes, Linda
Zo Linda,heb je url wat aangepast !
Met vriendelijke groet,
georgessiam.:dag: