Reisblog: Beyond the Horizon

Www.beyondthehorizon.be

Een vader die zijn zoon en dochter een unieke kans wou geven. Een wereldreis, een roadtrip met zijn zoon van Antwerpen naar Cape Town en met mij van Ushuaia naar Alaska. Een onvergetelijke ervaring, een avontuur waarbij we soms tot het uiterste moesten gaan, schoonheid, van alle luxe naar enkel de basis, gewoonweg een reis om elke dag aan terug te denken! Maar om ervoor te zorgen dat deze herinneringen ons voor altijd zouden bijblijven, werd er elke dag een blog geschreven, 381dagen lang en 84245km verder.

Leuk dat je ook meedoet! Had je alle stappen voor deelname gevolgd? Zie http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=190997

Bijzonder verhaal!

Bedankt! Het was een bijzonder avontuur ook :slight_smile:

Wat een geweldig cadeau van je vader Shana echt wonderlijk :wereld:.

Abraço,
Sofia

Het was inderdaad een prachtig cadeau! Voor je vertrek besef je niet goed waaraan je begint. Je denkt aan plezier en avontuur, maar het is zoveel meer dan dat! En je vergeet al wel eens hoe zwaar het kan worden. Maar ik ben zo blij dat we onze reis tot een goed einde hebben kunnen brengen! Je bent zoveel sterker dan jezelf denkt! En zo’n ervaring doet ongelooflijk veel met je als persoon. Ik heb niet alleen een reis gekregen, maar een enorme verrijking als persoon, een andere kijk op het leven, ik prijs me gelukkig met de kansen die ik al heb gekregen, want het leven is niet voor iedereen zo, je gaat gewoon alles minder als vanzelfsprekend zien en je gaat de kleine dingen in het leven zoveel harder appreciëren.

Mooi om te zien wat de reis met je gedaan heeft Shana, hopelijk heb je er veel aan in jou eigen leven en dat van andere!

Leuk dat je meedoet. ga zo door

Groet Cor en Wilna>>>:zon02::wereld: