Reisadvies?!

Hallo,
Ik wil graag samen met mijn vriendin naar cuba, jamaica, dominicaanse republiek, de bahama’s en misschien nog miami als dat zou kunnen. (De hele maand maart 2013)
Heb al gezocht op internet maar kan niet egt iets vinden.
Heeft iemand dit al eerder gedaan?
En wat is aan te raden? Naar miami een retourticket boeken en de rest met d boot of vanuit daar vliegen?
Of raad iemand iets anders aan?
Bvd lidy :slight_smile:

Hoi Lidy,

Je kiest relatief dure bestemmingen m.u.v. Dominicaanse republiek, en daarbovenop komen dan nog pittige prijzen voor korte vluchten; ik hoop dat jullie voldoende gebudgetteerd hebben :mad:

Cuba-Jamaica is recentelijk een 2 x per week toeristenvliegdienst geopend, dus die combi kan. De anderen zijn vermoedelijk alleen via vluchten met Miami verbonden, onderlinge vluchten zijn er in die regio vrijwel niet gewoon omdat er teveel relatief kleine landen/eilanden zijn. Maatschappijen als AA (vanuit Miami en Puerto Rico) en LIAT (bovenwindse eilanden) doen het steeds via ‘hubs’ en dat betekent dat je vaak 2 dagen kwijt zou zijn voor een relatief korte afstand transfer. Ferries zijn ook schaars, alleen voor korte afstanden zoals Grand Bahamas Florida.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]