Holaa!
In oktober ga ik voor drie maanden naar Argentinië en Bolivia. Van 20 oktober tot 19 november zit ik in Buenos Aires en volg daar Spaanse lessen, daarna zet ik mijn reis voort richting Sucre, Bolivia. Ik begin daar 15 december met vrijwilligerswerk. Zijn er mensen die ongeveer dezelfde reisplannen hebben of dit ook eens gedaan hebben? Heeft er iemand ideeën hoe ik het beste van Buenos Aires naar Sucre kan reizen? IK ben trouwens een vrouw van 21.
Groetjes Willy
Hallo Willy,
Ik ben Arnold 22 jaar en net afgestudeerd. Voor ik mijn Master opleiding begin in februari ga ik eerst op reis door Zuid-Amerika. 19 Oktober kom ik aan op Buenos Aires om daar 24 oktober een vierweekse Spaanse cursus te starten. Ik verblijf twee weken in een gastgezin en twee weken in een studentenhuis. Verder zijn mijn plannen om na de cursus nog twee maanden door Argentinië en Chili te trekken, echter hiervoor heb ik nog niks ingepland. Wie weet zitten we op dezelfde talenschool, maar BA is erg groot met veel taalscholen!
Groetjes,
Arnold
Hoi!
Waar ga je vrijwilligerswerk doen in Bolivia?
Ik wil eind november ong vrijw werk doen in Bolivia nl.
Gr. Suzanne
Hoi!
Ik ga vrijwilligers in een weeshuis in Sucre doen. Ik heb dat geboekt via Het andere reizen. Het is een prive weeshuis waar kindjes van 0 tot 6 jaar wonen.
Verder weet ik er nog niet zoveel over… Heb jij al wat concrete plannen? ga je ook een taalcursus doen?
Ok klinkt goed, ik zit nu drie weken in Ecuador en verwacht rond december in Bolivia te zijn.
Zit nog te denken, wat te doen en of ik nog meer Spaanse lessen wil volgen.
Wanneer kom je aan?
Volg je daar ook Spaanse lessen?
Groetjes