Reis/vlieg genoot Singapore/Maleisië/Bali? juni/juli 2011

Hoi hoi!

Ik ben opzoek naar een gezellige spontane reisgenoot om in ieder geval samen mee te vliegen. Klikt het goed, dan kunnen we nog meer dingen samen doen anders gaat ieder gewoon z’n eigen weg.
Ik ben trouwens 20 jaar, studente international hospitality management en heb al redelijk wat Azië ervaring…

Lijkt het je wat om samen met mij die kant op te vliegen? Stuur dan even een berichtje.

Groetjes, Kirsten

Oh ja, ik zou graag vertrekken tussen 22 juni en 2 juli :slight_smile:

Hoi Kirsten,

Ik heb vandaag myn ticket geboekt naar kuala lumur voor 29 juni en vlieg met emirates via dubai.
Ik ben 26 jaar, woon in utrecht en werk in het onderwijs. Heb ook al aardig wat ervaring in azie, ben in thailand laos combodja vietnam en indonesie geweest.

Groetjes Marloes

Hey Kirsten,

Ik wil ook graag die kant op! Maar zou je ook eerder kunnen?? Ik zou begin juni het liefst al gaan. Ik vond het leuk om behoorlijk wat te zien en te doen op reis!

Ik hoor wel van je, je kan ook altijd mailen naar [EMAIL=“kimmm15@hotmail.com”]kimmm15@hotmail.com, ik ben trouwens 21 jaar, student. Heb de opleiding bedrijfseconomie afgemaakt vorig jaar en ben nu bezig aan een schakeljaar voor een master.

Ik heb al geboekt dus kan helaas niet eerder. Waar vlieg je op? Ik zag namelijk singapore staan. Ik vlieg op Kuala Lumpur.

Groetjes Marloes