Reis/vakantie genootje gezocht zomer 2011

Hey allen,

Ik zoek eigenlijk iemand met wie ik gezellig op reis/vakantie kan van de zomer.

De bestemming maakt mij niet veel uit, maar ik neig eigenlijk wel naar een soort mini steden trip door Europa met de trein… (Verschillende steden aandoen in 2 of 3 weken)… Een rustigere vakantie is ook geen probleem, maar gewoon veel zien vind ik interessant.

Ik heb tijd van 23 juli t/m 12 AUG in principe…

Ik hoop van iemand te horen die ook nog iemand zoekt. Het maakt me niet veel uit of je man of vrouw bent, en ook al ben je wat ouder, (of jonger), als ik maar goed met je kan opschieten… Kunnen eerst wel wat mailen o.i.d. vn tevoren :).

Zelf ben ik 20 jr en kom uit omgeving Alkmaar.

:vak02:
Gr.
Patrick

Ik heb je berichtje gestuurd, ik hoor er wel van…:wereld::vak02:

Bedankt voor je berichtje, heb het gelezen, maar ik zoek helaas toch iets rustigers dan zoiets avontuurlijks als jij van plan bent!
Succes met zoeken nog wel, hoop dat je nog iemand vind…

Gr.

Je kan het zo rustig of wild maken als dat je zelf wil he… Miss neem ik wel een heel klein caravanetje mee…

Klopt, maar nee man, ik wil toch echt wat meer verschillende steden in europa aandoen, wil ik al behoorlijk lang maar kan niet echt iemand vinden. Quad/motoren is ook niet bepaald mijn ding.

Hoop dat er nog iemand is die iets dergelijks wil gaan doen, stuur me mail of reageer!

Als je elke idee al bij het begin al gelijk afwimpelt dan vind je inderdaad niemand…als je samen een beetje brainstormd kom je er vaak wel uit. niet lullig bedoelt hoor