Reis Thailand-Cambodja-Vietnam van 02-01 tot 28-02 2016

Hoi allemaal,

Op 2 januari vlieg ik van Nepal naar Bangkok om in een kleine 2 maanden noord Thailand, Cambodja en Vietnam te bezoeken. 28 februari vlieg ik weer van Hanoi naar huis. Verder heb ik nog niets vastliggen en sta ik open voor alle spontane uitstapjes.
Ze zeggen wel dat je toch wel mensen tegen komt, maar ik vind het leuk om al van tevoren te kijken of er mensen zijn die mij tijdens (een deel van) mijn reis willen vergezellen.
Mijn naam is Marloes en ik ben 24 jaar oud. In augustus heb ik de pabo afgerond. Op dit moment doe ik vrijwilligerswerk in bungamati, Nepal. Ik geniet vooral van het ervaren en ben niet zon stilzitter. Ik ben gek op zowel cultuur, natuur en de onderwaterwereld, maar feesten is niet zo mijn ding. Dan geniet ik liever op een terras van een cocktail en een goed gesprek. Ik vind mezelf gemakkelijk in de omgang en ben lekker nuchter. Daarom ga ik liever om met iemand die echt en zichzelf is, dan met overdreven types en dramaqueens of kings :p.
Dus, ben jij rond dezelfde tijd op dezelfde plek en vind je het leuk om wat op te trekken, voel je vrij om te reageren!