Reis per Landcruiser door Afrika

Hallo,

Mijn naam is Eric en ik heb al enige tijd het plan om met 4 mensen in een Toyota Landcruiser enkele maanden door Afrika te gaan reizen. De vermoedellijke vertrekdatum ligt ergens in januari 2014. De bedoeling is dat we samen een plan op gaan zetten hoe we dit gaan aanpakken.

Ik ben 55 jaar oud. Ik heb een vriendin maar die wil niet mee. Ik woon in Nijmegen. Ik werk 4 dagen per week in Veenendaal als software docent.
Ik heb sociale psychologie gestudeerd aan de KUN in Nijmegen.
Ik zoek mensen die reiservaring hebben. Mensen die sociaal zijn ingesteld, tegen een stootje kunnen (zowel fysiek als psychisch)en een redelijke conditie hebben. We zullen een wekelijkse bijeenkomst houden om alles te organiseren maar ook om elkaar goed te leren kennen. Ook zullen we proefritten gaan maken zodat we het voertuig goed leren kennen en iedereen een basiskennis van de equipment te leren.
Graag reacties met een korte introductie van jezelf.

Groetjes,

Eric

Hallo Eric, welkom op Wereldwijzer!

Wat een geweldig plan heb je. Je zou bij het Reisgenoten Forum een bericht kunnen plaatsen om op die manier mensen te zoeken. Ook kun je bericht plaatsen bij het Afrika Forum. Veel plezier met de voorbereidingen en met je rondreis door Afrika.

Groetjes, Leontien